Pages

Tuesday, August 16, 2011

baru selesai

Tuesday, August 16, 2011
baru selesai ditemuduga

perasaan selepas keluar dari bilik temuduga?

hilang keyakinan ... aku rasa macam seakan-akan kompem x dapat ...

sedeh ...

sebab? sebab dah jadik macam defend proposal pon ada ... adeiii ...

x sangka plak prof dari kejuruteraan tu nak tanye sampai macam tu sekali ...

cerita-cerita pengalaman orang lain dan juga lecturer x pernah lagi aku rasa aku dengar kene tanye pasal proposal diorang sampai mcam tu sekali ...

patut interview utk biasiswa kan ... aku pun pelik ... aku dapat rasa dari pertanyaan mereka yang diorang x nak taja aku pon ... huhuhuhu

xperla ...

Allah lebih mengetahui apa yang lebih baik untuk aku

:) life must go on



keep on moving,


2 comments:

aminatulmimi ismail said...

hahahaha... doalah byk2 Nurul. InsyaAllah dapat. lecturer engineering ni psycho je lebih. Tapi diorang baik hati... Diorang mmg suka buat pandai. takpe2 doa byk2...

llizam said...

Heheh... Wokey! Thanx ya :)

katakanlah ♥ say anything © 2017