Pages

Thursday, November 11, 2010

tepu

Thursday, November 11, 2010
aku rasa letih. nak baca, memang nak, semangat ada, tapi ...

semangat aku sekarang tenggelam timbul,

sekejap aku rasa bersemangat sangat2, sekejap hilang

aku bingung dengan rasa diri ini

aku perlu kuat, perlu bertahan, fikir masa depan

mari kita tenangkan fikiran

Maher Zain - Insha Allah | Insya Allah | ماهر زين - إن شاء الله



Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can’t see which way to go
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side

Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way

inshaALLAH,

1 comment:

Yantie said...

heheh meh kita main n perah2 otak jap. anda di tagg =)

katakanlah ♥ say anything © 2017