Pages

Friday, June 18, 2010

coretan buat si putih

Friday, June 18, 2010
bengang. hanya kerana dia terganggu tidurku.

geram. hanya kerana dia habis waktu sepetang dan semalamku.

sakit hati. hanya kerana dia habis tisu-tisuku.


kenapalah kau buat hal tika aku memerlukanmu?

oh, sayangku cik putih suci bersih


moga-moga kau akan pulih esok pagi dan aku dapat meneruskan kerjaku

~ menyesal pula beli ink cucuk jarum ne. memang tak reti pun. dolu2 pun gune sekejap jer mase masih gune printer lame.

~remeh dan leceh.

marilah kite beli ink yang original. sigh*

5 comments:

fyka said...

salam,akak..thanks kasi cadangan tu,fyka pon xterpk lgsg..now for part strusnya fyka dh mula interview...tq tq tq akak..

llizam said...

okies, akak tunggu fashionitas yg seterusnya! ^^ ~salam

cahayachenta said...

owh.. kes ni.. byk kali kena... selalu stuck... rasa mcm nak hempas2... paling geram dulu ms nk print thesis dia buat jam.. aduiyaii..

Hapiz Rahman said...

ingatkan si putih tue kucin.. rupenyer prnter.. hahah

Hapiz Rahman said...

saje singgah lagi.. eh2, survey kelmarin telah dijawab.. sila singgah.. :P

katakanlah ♥ say anything © 2014