Pages

Thursday, April 15, 2010

Thursday, April 15, 2010
alhamdulillah

pagi ini aku akan kembali ke kampung halaman setelah tidak pulang selama hampir 7 bulan berada di perantauan (lamanyaaaaaaaaaaa kan kan kan?)

kiranya aku ne, belajar di oversea jugaklakan? kan?
over the south china sea and over the penang bridge lagi ... ehehehhe

rinduku sudah tidak tertanggung lagi

gembira rasa hati ini \(^^)/

sempena hari yang berbahagia ini, aku pun membeli banyak kelengkapan untuk meraikannya ... chehhhh macam hari nak nikah pulakkk ... muahahahah

bukan selalu aku pulang, jadi aku ada beli sedikit barang-barang untuk dibawa pulang bersama

oleh itu,

DEAR
mari kita layan gambar ... lebih menyeronokkan bukan? =)

ini tudung yang aku beli untuk ummiku tersayang (adakah semuanya akan jadi milikku jua nanti? ehehhe ... buruk siku betulllll =p)

(beli di charosta, town. sehelai tak sampai rm15)

ini pula selendang pashmina untuk diriku (untuk diri sendiri juga perlu ada ... sesi manja2kan diri sendiri ... ehehehe) ka ummi mau yang ini?

(beli di kedai tudung di tesco, sehelai rm10 ... oklakan?)

baju-baju ini khas untuk ummi, bapak n adik lelaki (untuk adik perempuanku, nnti aku belikan yaaaa ... ehehhehe)

(beli di kedai kooperasi USM (kot?) bawah hilton, 3 helai tak sampai 90 oklakan?)

kali ini, aku shopping sakan untuk manjakan kakiku ... ehehhe

ini wedges pertama yang pernah aku beli dan aku sangat suka warnanya!!! pertama kali beli sandal sebegini tinggi, berjayakah aku untuk berjalan dengan jayanya? selama ini, kasut 1 inci pun, aku dah rasa tak stabil ... diriku memang pen*chenta* flat. tp, bila pakai flat memanjang, rasa diri ini sangat rendah. lebih-lebih lagi bila dikelilingi orang yang tingi-tinggi belaka dan mereka pula memakai heeelsss!!! waaaaaaaaa ... aku sgt rendah!!! (tidak mahu menggunakan perkataan "pendek". tidak kiut ... eheheheh)

crocs jerrr ... eh eh bukan, crocodile jerrr ... takla mahal sangat kan? kan? ehehhe

(pandangan dari tepi, fuhhh tinggi jugak ye. eheheh. beli di parkson, komtar)

♥ white !!!

(sampaikan kawan aku pernah kata: "semua kasut ko putih jerrrr ... macam nurse pulak aku tgk" aduiiyaaaiiii ... nak wat camnerrr ... kasut putih yang aku ada, semua ku ngk comey2 kiut miut belaka ... eheheh)

kalau wedges putih tadi kasut tertinggi yang pernah aku beli, ini pula aku nak rakamkan kasut term*h*l yang pernah aku beli!!! eheheh (duit sendiri okeh!!! ^^) *mungkin nanti tinggal kenangan ... huhuhu*

tadaaaaaaaaaaaaa.....

ini crocs ORI punya ... beli di butik crocs di queensbay mall, penang

masa beli ne, masa baru2 crocs ne pemes, belum ada jual lagi yang macam2 crocs tak berapa nak ori di pasaran ... eheheehe

oleh kerana, gelora crocs yang tak berapa ori ini sangat hebat, maka aku pun terjebak sama dengan membeli satu crocs tak berapa nak ori di pasar malam feringgi. murah okey, belas2 jerrr.

putih juga!!! oh, suka suka =)

chantek kan? kiut miut di kakiku ... muahahahah. *masuk lif, tekan sendiri la kan? sape lagi nak puji aku kan? =) *

ini lagi satu hadiah buat manjakan kakiku, sandal untuk aku jalan-jalan di sabah nanti. ehehehhe. beli sebab aku takdak sandal yang *sopan* untuk digayakan ... asyik2 pakai crocs memanjanggg ... sian crocs aku yang sudah mahu uzur ituuuu ... huhuhuh

chantek jugak la kan? aku suka, cumanya susah nak pakai nanti, ngkla tali kat belakang tu, jenuh che' nak pasang nnti ... tp, oleh kerana "my seni" yang pilih dan dia suka, beli jerlakan ... eheheh. beli di pacific, komtar. murah jugak, tak sampai 30 ... okla kan?

Lastly, buah tangan dari pulau mutiaraaaaa ...

jeruk buah ne, khas buat bapak aku, beliau suka makan. kami rasa2 jak ya nanti. eheheh

000OOOooooopppppssssss....

bagi mereka2 yang membaca blog ini *adaka jugak ya pembaca blog ini?* muaahahhaha

maapkan che' la ye, semua gambar2 agak2 show opp ini bukan biat untuk berlagak, tapi mahu sharing2 gitu ... betuika niat neh? ishk3 ... =p

yang pastinya semua ini,

mungkin nanti,

hanya

tinggal kenangan.

biarlah menjadi

kenangan terindah \(^^)/

selamat tinggal pulau pinang ...
oh, sabah ... aku datang ...


salam,

No comments:

katakanlah ♥ say anything © 2014